wtorek, 22 stycznia 2013

NATURIGIN Szampon do włosów

Drugiego takiego szamponu w tak niskiej cenie i naturalnym składzie na półkach sklepowych jeszcze nie znalazłam. Przyznać trzeba, iż ceny kosmetyków naturalnych ulegają obniżeniu a zdobycie szamponu z przyjaznym składem za 10 zł jest bardzo proste (np. szampony Alterry w promocji), ale zakup szamponu naturalnego z certyfikatem EkoCert za 5 zł to zadanie nie łatwe. Mi się udało, niestety nie zrobiłam zapasów zakupowych i mam tylko 2 buteleczki.

Szampon firmy Naturigin notabene specjalizującej się w produktach do koloryzacji włosów (więcej TU) posiada wyciąg z aloesu oraz oliwe z oliwek.
Producent na opakowaniu podaję iż 98,91% składników jest naturalnego pochodzenia, nie ma parabenów, sztucznych zapachów, sztucznych barwników oraz nie jest testowany na zwierzętach.


Opakowanie:
Przezroczysta plastikowa butelka (bardzo lubie takie bo wiadomo ile jeszcze szamponu zostało), z wciskanym korkiem (dobry przy dozowaniu, nie poleci nam za duzo szamponu), bardzo ładny motyw kwiatowy. Proste i eleganckie opakowanie, takie lubi zwłaszcza w szamponach naturalnych.

Konsystencja, wydajność i zapach.
Szampon ma bardzo delikatny zapach ziół, jest dość wodnisty przez co mało wydajny (w zależności od tego ile piany chcemy uzyskać bo jak na naturalny szampon przystało nie pieni się zbyt obficie). 

Ocena po zastosowaniu:
Włosy po umyciu początkowo miałam lekko przesuszone (pierwsze 4 mycia) ale teraz nawet gdy nie  używam odżywki z tym szamponem  włosy są miękkie. Niestety nie wiem jak szampon wpływa na rozczesywanie, ja mam włosy kręcone których staram się nie czesać jak wyschną.

Nie jest to szampon po którym nasze włosy bedą super błyszczące jak po szamponach z sylikonami, nie można od niego oczekiwać cudów, jest to poprostu naturalny szampon do codziennego stosowania, w tej cenie lepszego chyba nie można znaleść,polecam go wszystkim osobą które lubią naturalne składy.

Skład: 
aqua, wyciąg z aloesu, ammonium lauryl sulfate, cocamidopropyl betaine, woda morska, ekstrakt z oliwek, coco-glucoside, glyceryl oleate, tocopherol, hydrogenated palm glycerides citrate, sodium chloride, perfumy naturalne,citric acid, benzoic acid, benzyl alcohol, sodium benzoate, d-limonene, linalool, caramel.

Podsumowanie:
Pojemność: 200ml
Producent: Naturigin (Dania)
Zapach: 5/5
Spełnienie obietnic producenta: 5/5
Konsystencja: 3/5
Wydajność: 3/5
Certyfikat: Ekocert
Testowanie na zwierzętach: NIE
Ogólna ocena: 4/5
Cena i dostępność: Mi udało się kupić za £1 (5 zł ) w Poundland UK, nie wiem nic o dostępności w Polsce.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz