poniedziałek, 29 października 2012

SUHADA NATURA ŻEL POD PRYSZNIC

                                                 
Witam wszystkie blogowiczki i fanki kosmetyków naturalnych, od dłuższego czasu po przeczytaniu licznych opinii na blogach również ja postanowiłam z mojej łazienki usunąć chemiczne produkty i zakupić te bardziej naturalne. Na blogu mam zamiar dzielić się z wami moimi opiniami na temat tych kosmetyków jak i przedstawiać moje naturalne sposoby na pielęgnacje ciała. Miłego czytania.


SUHADA NATURA  Żel pod prysznic

Moja ocena żelu jest bardzo pozytywna, po pierwsze bardzo dobrze się pieni i naprawde trzeba użyć go tylko w małej ilosci by się umyć. Jedynym jego minusem jest w skladzie alkohol, ale przy kosmetykach naturalnych jest to częsty dodatek, może on lekko wysuszyć nam skóre, więc po umyciu trzeba zastosować balsam. 
Dobroczynne działanie ma w żelu zapewnić nam olej z awokado i olej z pestek granatu. 
Zapach jest dość intensywny, troszkę alkoholowy ale mi to akurat nie przeszkadza.

Żel posiada dwa certyfikaty BDIH oraz Natrue, co poświadcza jego naturalny skład.

Jestem z niego bardzo zadowolona i napewno ponownie go zakupie.

Cena: 12 zł/ 4,50 zł w promocji.

Moja ocena 5/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz